IS ANYBODY OUT THERE?

Hej!

Just nu sitter jag och gör matte läxan men jag fastnar alltid vid datorn så nu tänkte jag att jag ändå kunde blogga.

Var i skolan idag och det var väl mysigt på sitt sätt men jag drog hem efter lunchen så vet inte vad som hände restan av dagen.
Jag får väl se imorron vad som hände.

Imorron så ska jag färga och klippa till håret, sen ska jag fixa ögonbrynen också tror jag.
sen på kvällen så kommer Klara hit och sover över sen är vi väl med varandra hela lördagen.

På söndag så har jag inga planer men hittar väl på något kanske ska vara med Oskar eller slagga med Fiffi då.

Måndag är jag nog med Fiffi igen.

och sen på tidag så åker jag till london på kvällen! WEHOOO!

kommer shoppa gal1 där asså.

Har lite BTW sådär ändrat min proffe nu .


där är den.

men nu ska jag återgå till mitt pluggande.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0