I CAN LOVE U BETTA

Chee!

Igår så kom jag hem från Mormor vid typ fem sen så kom Fiffi och vi köpte massa godis och chips! TJOCKT!
Vi tittade på OC och vi spelade COD sammtidigt som vi skypade med Ante i typ 5 timmar. Fast ingen av oss var speciellt sociala för att Anton spelade typ WOW medans Fiffi och jag skrek på varandra för att någon av oss dog... hehe.

Sen idag så vaknade vi vid typ 12 och sen skulle vi dra till Anton. Där chillade vi bara och pratade om saker.
Fiffi gick hem vid typ 4 och då somnade jag och Anton.... Jag var så jävla trött!

Det är typ vad jag har gjort igår och idag!

Sen är det ju sista dagen på påsklovet idag. FYFAN!
Tänk vad härligt det skulle vara om det skulle vara i två vekor istället för bara en.

Men nu ska jag ... göra något bara!

PEACE!

image description

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0